UNIQSO - Lens Story Dolly+ Red similar to I Fairy Dolly+ series Review - Girlycard/Alucard

0 Comments
USEM O CUPON "FUBUKI" PARA TEREM 10% DE DESCONTO! 
(^・o・^)ノ”

USE CODE FUBUKI TO GET 10% OFF! 
(^・o・^)ノ”


Olá, gente! Como estão todos? ^_^
Trago-vos aqui o meu review completo sobre estas lentes lindíssimas! *w*
Espero que vos seja útil! ヾ(^∇^) 

Hi, guys! How is everyone? ^_^
I bring you here my full review on these gorgeous lenses! *w*
I hope you find it usefulヾ(^∇^)


*Nome//Name: Lens Story Dolly+ Red similar to I Fairy Dolly+ series
*Diâmetro//Diameter: 16.5 mm
*Quantidade de água//Water content: 55%

Cor ♥♥♥♥♥: Eu adoro estas lentes, têm uma cor muito bonita e, como os meus olhos são castanhos escuros, as lentes ficam com uma cor ainda mais sombria. Amei!! 
Colour ♥♥♥♥♥I love these lenses, they have a beautiful color and, as my eyes are dark brown, the lenses get an even darker color. I loved 'em!!

Conforto ♥♥♥♥: A minha qualificação de 4/5 para esta lentes é pessoal, porque elas são maiores do que o normal e eu tive uma certa dificuldade para colocá-las no início, mas depois eu nem conseguia senti-las nos meus olhos.
Comfort ♥♥♥♥: My 4/5 qualification for this lenses is personnal because they are bigger than usual and I had a certain difficulty to put them at first, but them I couldn’t even feel them on my eyes.


Aparência ♥♥♥♥♥: Bem, eu quando olho para o look que estas lentes dão só consigo pensar em vilões com classe, que têm poderes para destruir o mundo quando quiserem. Então, é por isso que eu amo estas lentes, porque eu amo vilões :3
Appearance ♥♥♥♥♥Well, when I look at the look that these lenses give I can only think of classy villains, who have the power to destroy the world whenever they want. So, that's why I love these lenses, because I love villains :3

Atendimento ♥♥♥♥♥: A UNIQSO nunca me falhou, portanto, não preciso de dizer mais nada, preciso? 
Service ♥♥♥♥♥: UNIQSO has never failed me, so I don't need to say anymore, do I?


Para além disso, fiz upload de um vídeo no YouTube que vos mostra como as lentes reagem a diferentes tipos de luz :)
Also, I uploaded a video that shows you how the lenses react to different types of light :)

Obrigada por lerem! ヾ(@^▽^@)ノ
Thanks for reading! ヾ(@^▽^@)ノ


USEM O CUPON "FUBUKI" PARA TEREM 10% DE DESCONTO! 
(^・o・^)ノ”

USE CODE FUBUKI TO GET 10% OFF! 
(^・o・^)ノ”



~ Fubuki


You may also like

Sem comentários: